Home   |   Prezentare   |   Program   |   Inregistrare   |   Parteneriate   |   Contact
PROGRAM

08.00 – 09.00: INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR

SESIUNEA I
09.00 – 11.00: Comunicarea in continua schimbare
• People are the Internet’s killer application
• Cum s-a dezvoltat Internetul in Romania si ce performante atinge in prezent.
• Cum integram media online in mixul de comunicare
• Cum priveste media traditionala dezvoltarea Internetului.
• Integrarea online in business-ul offline al unui grup de presa.
• 10 things I hate about you: Cum se construieste o relatie online.

VORBITORI:
• Gianni Catalfamo, CEO, Pleon Italia
• Victor Ciutacu, Redactor Sef Adjunct, Jurnalul National
• Catalin Tolontan, Redactor Sef, Gazeta Sporturilor
• Dana Negoescu, Marketing & Communication Manager, Cosmote - Download prezentare
• Orlando Nicoara, General Manager, MediaPro Interactiv - Download prezentare
• Ana Sipciu, Account Manager, Graffiti BBDO - Download prezentare

Moderator: Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys

11.00 – 11.30: PAUZA DE CAFEA

11.30 – 13.00: The Challenge of Consumer Generated Media

Traim intr-o lume in care parerea individului conteaza din ce in ce mai mult. Internetul ne acapareaza tot mai mult timp si milioane de oameni isi exprima parerea online. Auzim tot mai des folosindu-se termeni precum Consumer Generated Content si, mai nou, auzim de Consumer Generated Media. Tot mai multe ziare isi muta editiile online si pierd cititori in favoarea jurnalistilor anonimi.

• Cine sunt acestia?
• Cum lucreaza ei si care este publicul lor tinta?
• Cum afecteaza ei lumea PR-ului actual si mai ales cum se lucreaza cu ei?

Despre toate acestea ne va vorbi: Gianni Catalfamo, CEO Pleon Italia

13.00 – 14.00: PAUZA DE PRANZ

SESIUNEA II
Cea de-a doua sesiune a zilei va include doua module ce se vor desfasura in paralel

MODUL PR & BLOGGING

14.00 – 15.30: Seminar | De la blog de companie la PR pe bloguri

Incursiune in blogosfera
• Care este profilul bloggerului
• Cum isi aleg subiectele
• Cum vad bloggerii reclama pe bloguri

Blogging: Oportunitate sau Amenintare?
• Ai sau nu ai nevoie de blog
• Cum sa lansezi un blog de companie
• Cine scrie blogul companiei
• Cum sa implici angajatii sa scrie
• Amenintari ce pot aparea

PR pe bloguri?
• La ce este bun un blog (in campaniile de relatii publice)
• Cum te adresezi bloggerilor
• Putina etica nu strica

Efect de blog: Studii de caz
• Cum au rasunat in blogosfera locala actiunile unor companii sau oameni.
• Ce putem invata din experienta altora

VORBITORI INVITATI
• Mirona Iliescu, Managing Partner, Artemis - Download prezentare
• Ionut Oprea, Managing Partner, BlogAgency - Download prezentare
• Sorana Savu, Managing Partner, Premium Communication - Download prezentare
• Adrian Cristea, Producator, Realitatea TV - Download prezentare

Moderator: Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys - Download prezentare

15.30 – 16.00: PAUZA DE CAFEA

16.00 – 17.30: Dezbatere | Fata in fata cu bloggerii

O masa rotunda in cadrul careia bloggeri cu experienta vor raspunde la intrebarile audientei si vor impartasi din experientele si asteptarile lor.

VORBITORI INVITATI
• Vali Petcu, Blogger
• Catalin Tenita, Managing Partner, Tree Works
• Dragos Novac, Managing Partner, Krogos
• Razvan Varabiescu, Managing Director, Media Direction
• Radu Ionescu, Managing Partner, Kinecto

Moderator: Bobby Voicu, Blogger & Consultant Blogging

MODUL PR & NEW MEDIA

14.00 – 15.30: Seminar | Strategii de comunicare prin new media

Offline vs Online: Tratamente diferite?
• Cat de dezvoltata e media online in Romania
• Cum comunicam cu jurnalistii online

Noile responsabilitati ale unui specialist in PR in era digitala
• Ce inseamna e-PR si care e schimbarea pe care o aduce?
• Ce instrumente folosim pentru e-pr?
• Cum comunicam online cu jurnalistii?

Importanta documentarii online
• Ce informatii cauta online jurnalistii?
• Importanta site-ului companiei pentru jurnalisti
• Ce ar trebui sa ofere sectiunea media

Ce ar mai fi de facut?
• Viitorul va fi video. Cum suna Video PR?
• Second Life: Moft sau necesitate
• Pariul pe social networking?

VORBITORI INVITATI
Victor Kapra, editor sef, Go4It! - Download prezentare
Costin Ionescu, senior editor, HotNews - Download prezentare
Razvan Exarhu, editorialist Evenimentul Zilei si initiator Radio Clandestino
Dragos Dehelean, Director General, Selenis - Download prezentare

Moderator: Alin Zainescu, Managing Partner, New Media Agency

15.30 – 16.00: PAUZA DE CAFEA

16.00 – 17.30: Dezbatere| Fata in fata cu jurnalistii

O masa rotunda ce va dezvalui din particularitatile jurnalismului online si felul in care relatia PR – jurnalist ar trebui sa evolueze in era Internetului.

VORBITORI INVITATI
Laurentiu Ciornei, Content Manager, EvZ.ro
Razvan Costache, Content Manager, Adevarul.ro
Augustin Roman, Director Executiv Gazeta Sporturilor si Unlimited Sport Media - Download prezentare
Claudiu Vrinceanu, Redactor-Sef, Wall-Street
Iulian Toma, Managing & Editorial Director, AdPlayers.ro

Moderator: Bradut Ulmanu, Director, Start Media


INVITAT INTERNATIONAL
Gianni Catalfamo
Chief Executive Officer, Pleon Italia

Dupa 12 ani petrecuti in industia de software si hardware, la companii precum IBM, Olivetti, Lotus Development Corp, Gianni se alatura in 1993 ca partener in firma Image Time, unde a oferit consultanta in comunicare strategica. In 1999, firma intra in reteaua Omicom, iar din 2004 activeaza ca Pleon Italia. Interesul lui Gianni pentru comunicarea strategica s-a mutat si spre zona social media, in jurul careia si-a dezvoltat mai multe competente, devenind lector in domeniu atat in Italia, cat si in strainantate. Il puteti intalni pe Gianni si pe blog.